Zorg dat je eigen boom correct is aangemeld. Klanten die hun boom niet hebben aangemeld kunnen wij niet bereiken. Tip: lees eerst de toelichting.

Log in via deze link om je eigen boom aan te melden (of de status van je boom te controleren als het uitgiftepunt je boom al heeft aangemeld). Je kan hier ook je andere gegevens wijzigen. Let vooral op dat je emailadres en boomnummer correct zijn ingevoerd; een tikfout is snel gemaakt. NB. Voeg ons mailadres (info@adopteereenkerstboom.nl) toe aan de contacten in je mailprogramma, zodat onze mail niet in je spambox beland.

TOELICHTING:

Als nieuwe klant kies je eerst voor het uitgiftepunt (de plek) waar je je boom hebt opgehaald en weer terugbrengt. Vervolgens voer je het nummer van je boom en je postcode in. Daarna voer je je gegevens in 2 stappen in. Naam en email zijn verplicht voor identificatie. De overige gegevens zijn facultatief (maar handig als je je boom laat bezorgen*). Tot slot een controle op je gegevens en vervolgens opslaan. Je boom staat dan op OPGEHAALD.

Bestaande klanten die een andere boom hebben meegenomen loggen in met hun email en postcode. Controleer je gegevens, kies voor BOOMOVERZICHT, vervolgens NIEUWE BOOM. Kies het juiste uitgiftepunt (= de plek waar je je boom terugbrengt en volgend jaar weer wilt ophalen), voer vervolgens het nummer in van je nieuwe boom. Tot slot een controle op je gegevens en vervolgens opslaan. Je boom staat op OPGEHAALD. NB. Je oude boom staat hier ook nog, maar dan als ADOPTIE BEEINDIGD.
Meer dan 1 boom? klik dan op NIEUWE BOOM en voer het nummer in. etc.

Bij bestaande klanten die hun gereserveerde boom hebben meegenomen heeft het uitgiftepunt in de meeste gevallen je boom al aangemeld. Controleer de status van je boom door in te loggen met je email en postcode (of nieuwe wachtwoord). Controleer je gegevens, kies voor BOOMOVERZICHT. Als het goed is staat de status van je boom al op OPGEHAALD. Is dat niet zo, klik dan zelf op de button BOOM OPGEHAALD.

Iedereen die zijn boom heeft aangemeld, krijgt in november 2021 bericht over zijn eigen boom. Goedgekeurd? Dan kan hij volgend jaar weer mee naar zijn eigen thuis.

Wil je ook een adoptieboom? Ga dan naar het uitgiftepunt in jouw buurt en zoek een exemplaar uit naar eigen wens en smaak. Reserveren is niet mogelijk en niet nodig. Klik op het betreffende uitgiftepunt voor openingstijden en meer informatie. Gemiddeld is bij alle uitgiftepunten ca 50% van de bomen gereserveerd door bestaande klanten en ca 50% vrij voor nieuwe klanten.

*bezorgen is alleen mogelijk in Leusden, Groningen en Nijmegen.

Klantgegevens zijn beschermd in het kader van de privacywet en worden uitsluitend gebruikt om je in te lichten over de status van je boom. De gegevens zullen nooit aan derden worden gegeven of verkocht of op andere manier misbruikt.

WACHTWOORD WIJZIGEN
NB. Je logt in eerste instantie in met email of boomnummer én postcode. Je kan je wachtwoord wijzigen, maar onthoud deze dan goed.